Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


2019:fmal:start

Różnice

Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.

Odnośnik do tego porównania

Poprzednia rewizja po obu stronach Poprzednia wersja
Nowa wersja
Poprzednia wersja
2019:fmal:start [2019/04/05 15:26]
Filip Malawski
2019:fmal:start [2019/04/05 18:53]
Filip Malawski
Linia 53: Linia 53:
 ** Publikacje w czasopismach z Listy Filadelfijskiej:​ ** ** Publikacje w czasopismach z Listy Filadelfijskiej:​ **
  
-Malawski F., Kwolek B.: Improving multimodal action representation with joint motion history context. Journal of Visual Communication and Image Representation,​ DOI: 10.1016/​j.jvcir.2019.03.026,​ 2019. +Malawski F., Kwolek B.: Improving multimodal action representation with joint motion history context. Journal of Visual Communication and Image Representation,​ DOI: 10.1016/​j.jvcir.2019.03.026, Elsevier, 2019. 
 \\ IF: 1.836, MNiSW: 30p. \\ IF: 1.836, MNiSW: 30p.
  
Linia 60: Linia 60:
  
 Malawski F., Gałka J.: System for multimodal data acquisition for human action recognition. Multimedia Tools and Applications,​ vol. 77, iss. 18, pp. 1-26, Springer, 2018.  Malawski F., Gałka J.: System for multimodal data acquisition for human action recognition. Multimedia Tools and Applications,​ vol. 77, iss. 18, pp. 1-26, Springer, 2018. 
-\\ IF: 1.541, MNiSW: ​25p.+\\ IF: 1.541, MNiSW: ​30p.
   
 Zieliński K, Czekierda Ł., Malawski F., Straś R., Zieliński S.: Recognizing value of educational collaboration between high schools and universities facilitated by modern ICT. Journal of Computer Assisted Learning, vol. 33, iss. 6, pp. 633-648, Wiley, 2017.  Zieliński K, Czekierda Ł., Malawski F., Straś R., Zieliński S.: Recognizing value of educational collaboration between high schools and universities facilitated by modern ICT. Journal of Computer Assisted Learning, vol. 33, iss. 6, pp. 633-648, Wiley, 2017. 
2019/fmal/start.txt · ostatnio zmienione: 2019/04/05 18:53 przez Filip Malawski

Narzędzia strony